Laatste Update 05-06-2020

Aankomen Landgoed Eysinga State

Om ervoor te zorgen dat uw aankomst vlekkeloos verloopt, vragen wij u rekening te houden met de volgende punten:

  • Een boeking die bestaat uit meer dan 1 huishouden per accommodatie is toegestaan, mits er aparte slaapkamers en sanitair beschikbaar is voor ieder huishouden.
  • Wanneer je ziekteverschijnselen vertoont, vragen we je contact op te nemen met onze receptie om de boeking te verplaatsen.
  • Inchecken kan zoals gewoonlijk vanaf 15:00. Wij staan 1 gast toe in onze receptie om de sleutel van de accommodatie op te halen.
  • Ons personeel houdt te allen tijde 1.5 meter afstand aan, wij vragen u hetzelfde te doen zodat iedereen een fijn en veilig verblijf kan hebben.

 

Tijdens uw verblijf in onze accommodaties

Onze accommodaties zijn geopend zoals u van ons gewend bent. Midden in het groen, met een heerlijke tuin en volop ruimte. De volgende maatregelen hebben betrekking op onze accommodaties:

  • Ten aanzien van het ontvangen van bezoek tijdens uw verblijf kunnen medewerkers van het park aanwijzingen geven die, voor uw eigen veiligheid en die van anderen, opgevolgd dienen te worden.
  • Wij zorgen dat alle informatie aangaande onze veiligheidsmaatregelen voorhanden zijn in de accommodaties.
  • Helaas is het niet toegestaan om bezoek te ontvangen zonder dat ze zich gemeld hebben bij de receptie.
Centrale faciliteiten op Landgoed Eysinga State
  • Eetboerderij de Blaauwpleats is vanaf 1 juni weer geopend. Kijkt u voor alle informatie omtrent het reserveren op hun website.
  • Indien u naar de receptie komt vragen wij u alleen te komen.
  • Binnen alle centrale faciliteiten zorgen wij voor extra hygiëne maatregelen
  • Verder is het boeriis en de telegraaf te koop bij de receptie.Ook zijn hier de mogelijkheden tot verhuur van motorboten en fietsen.

Update 24-4-2020


Voor Landgoed Eysinga State blijft de situatie gelijk aan de laatste update. Wel willen wij extra benadrukken dat bezoek toegestaan is in uw accommodatie maar max 3 pers, die dan allemaal in goede gezondheid verkeren.
Verder blijft Eetboerderij de Blaauwpleats nog gesloten, het is wel mogelijk om eten af te halen of te laten bezorgen. Hiervoor verwijzen wij u graag door naar https://www.deblaauwpleats.nl/.
Ook kunt u natuurlijk de omgeving te voet , per fiets of met de boot verkennen. U kunt hiervoor tijdens de openingstijden terecht bij de receptie.
Verder blijven wij natuurlijk de regelgeving van de RIVM volgen. Mocht u hierover vragen hebben neemt u dan gerust contact op met de receptie. Wij zijn bereikbaar op 0513-431361.

Update 03-03-2020.

Bij landgoed Eysinga State/camping Blaauw volgen we de situatie rondom het coronavirus (COVID-19) op de voet. Maar we begrijpen dat er veel vragen zijn, daarom hebben wij voor u hieronder veel gestelde vragen over de gevolgen van het coronavirus voor uw verblijf/vakantie beantwoord.

Algemene vragen

Kan ik nog op vakantie vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Ja, wij zijn nog open. Maar het is een terechte vraag. We begrijpen dat u met een gerust gevoel op vakantie wilt. Daar doen wij ons uiterste best voor. Uw vakantie kan nog steeds doorgaan. Voor een verblijf op ons park gelden dezelfde landelijke richtlijnen als die u thuis opvolgt. Daarnaast nemen wij een aantal extra maatregelen.

Vragen m.b.t. omboeken of annuleren

Mijn vakantie valt in de periode tot 28 april. Wat als ik wil omboeken?
Natuurlijk zien wij het liefst dat uw vakantie de komende weken gewoon door kan gaan. Heeft u een vakantie geboekt met een aankomstdatum tot 6 april? En besluit u deze te verzetten? Neem dan contact op met onze receptie om uw verblijf naar een latere datum te verplaatsen, maar wel voor 31 december 2020.

Zit er een meerprijs aan het omboeken?
Het is mogelijk dat dat er een meerprijs zit aan het omboeken. Dit is het geval als de nieuwe datum in een duurdere periode valt. Geld teruggave i.v.m. een goedkopere periode wordt niet gedaan.

Kan ik mijn reservering wijzigen naar een onbekende datum?
Nee, dat is niet mogelijk. Bij een wijziging van een boeking is er altijd een nieuwe datum nodig.

Mijn vakantie valt in de periode tot 28 april. Wat als ik wil annuleren?
Wilt u uw vakantie annuleren? Het coronavirus valt iet binnen de annuleringsvoorwaarden, dus zullen onze annuleringsvoorwaarden hanteren.

Doorschuiven naar een andere periode, voor 31 december 2020 is wel mogelijk via de receptie.

Mijn vakantie valt buiten de periode tot 28 april. Wat als ik wil annuleren of omboeken?
Voor alle gasten geldt dat op dit moment reserveringen vanaf 6 april kunnen worden omgeboekt naar een latere periode dit jaar. Mocht u desondanks toch willen annuleren, dan volgen wij de voorwaarden zoals vermeld op onze site onder het kopje contact – annuleringsvoorwaarden. In veel gevallen is het verstandig om de ontwikkelingen rondom het coronavirus even af te wachten, zeker als je een vakantie hebt geboekt die verder in de toekomst plaatsvindt.

Kunnen de annuleringsvoorwaarden van de boekingen nog wijzigen als er nieuwe berichtgeving komt vanuit het RIVM?
Dat is eventueel mogelijk. Wij houden de berichtgeving van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) nauwlettend in de gaten. Tot die tijd kunnen wij daar geen verdere uitspraken over doen.

Vragen over hygiëne

Welke maatregelen neemt landgoed Eysinga State om verspreiding te voorkomen?
Het landelijk beleid is erop gericht om de sociale contacten met anderen tot een minimum te beperken en de (hand)hygiëne te waarborgen. Dit beleid volgen wij en alle medewerkers op. Er is nóg meer aandacht voor de schoonmaak op het hele park. Daarnaast zijn er handgels en papieren tissues beschikbaar bij de faciliteiten die wel geopend zijn. Uit voorzorgsmaatregel hebben wij ook faciliteiten gesloten.

Gelden er extra maatregelen voor de gasten betreffende de hygiëne?
Wij adviseren ook onze gasten op het park hun verantwoording te nemen en de richtlijnen van het RIVM na te leven.

Vragen over faciliteiten

Is de receptie open?
Zeker, de receptie is van maandag t/m zaterdag open. Let op de tijden zoals deze op het pand vermeld staan, telefonisch zijn wij altijd te bereiken: 0513-431361. Wij verzoeken u echter om alleen naar de receptie toe te gaan indien nodig. Indien mogelijk vragen voor de receptie per mail of telefoon te stellen en contact met onze receptie medewerkers zo veel mogelijk te beperken. Ga alstublieft niet met het hele gezin naar binnen! Slechts 1 gast tegelijk is momenteel toegestaan. Voor uw en onze veiligheid hebben wij op de balie een kunststof scherm geplaatst. Betalingen zoveel mogelijk per pin.

Kunnen we fietsen huren?
Ja, u kunt vanaf 28 maart gewoon fietsen bij ons huren. Zoals gebruikelijk kunt u zich hiervoor eerst melden bij de receptie.

Is Eetboerderij de Blaauwpleats open?
Het landelijk beleid is erop gericht om de sociale contacten met anderen tot een minimum te beperken en de (hand)hygiëne te waarborgen. Daarom is Eetboerderij de Blaauwpleats, in ieder geval, t/m 28 april gesloten. Zodra dat kan volgens de adviezen van de overheid, gaat Eetboerderij de Blaauwpleats weer open.

Kunnen er maaltijden besteld worden?
Jazeker, voor de afhaal/bezorgtijden houdt u aub de tijden in de gaten zoals deze vermeld worden op het facebook account van Eetboerderij de Blaauwpleats.

Vragen over jaar- en seizoenplaatsen Camping Blaauw:

Voor de laatste update omtrent Camping Blaauw verwijzen wij u graag door naar de website https://www.campingblaauw.nl/informatie-omtrent-coronavirus/

Aanlegsteigers/gebruik haven

Kunnen we onze boot in de haven leggen?
Ja, dit kan in overleg met onze medewerkers zijn van de receptie. Graag telefonisch een afspraak hiervoor de receptie.